Klanten

Onze begeleiding op klantvragen

Eerder begeleidden we organisaties en teams met vragen, zoals:

Hoe kunnen we de productiviteit op de werkvloer verbeteren?

We stellen taken uit, maken dingen niet voldoende af en raken tijdens het uitvoeren continu afgeleid.
Kunnen jullie ons helpen in productief en prettig werken en time-management?
Door de Corona werkt iedereen bijna volledig thuis. Hoe zorgen we ervoor dat de werksfeer goed blijft en de productiviteit ook?

Kunnen jullie ons helpen met onze cultuurverandering?

Kunnen jullie ons helpen om van een ‘altijd-druk-cultuur’ te komen tot een cultuur waar innovatie-kansen worden opgepakt?
Help ons met ons marketing-probleem. Hoe kunnen we ons zó profileren dat we meer goede klanten werven en dus meer omzet krijgen?
Hoe kunnen we mensen meekrijgen in cultuurverandering?
Hoe kunnen we in de thuiswerktijd toch een prettige en effectieve cultuur behouden?

Hoe kunnen we onze leidinggevenden blijvend ontwikkelen?

Hoe kunnen we werken aan betere werkritmes en heldere doelen, om zo met discipline de waan van de dag te overwinnen?
Hoe kan ik als leidinggevende mensen mee krijgen? Ik wil er graag mee oefenen. 
Ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel en doe te veel zelf, kun je me leren delegeren
Ik wil leren om mijn macht als leider op een goede manier in te zetten. Ik houd van harmonie en vindt mensen aanspreken lastig.

Hoe manage ik de lastigste persoon op aarde, oftewel mezelf?

Ik wil leren om klanten aan te spreken op niet nagekomen afspraken op een vriendelijke en duidelijke manier.
Ik wil leren om mijn ondernemerschap in te zetten, zonder me te laten beperken door mijn angst of negatieve reactie van de ander.
Ik ben nogal perfectionistisch. Hoe kan ik leren om ook genoegen te nemen met een 7 of een 8?
‘Het maken van de krachtenveld-analyse heeft mij echt geholpen. Zo kon ik de juiste beslissers op het juiste moment benaderen en dat leverde meetbare resultaten op. ‘

– Willem

‘Ik heb geleerd hoe ik vernieuwing en creativiteit een gewoon onderdeel van mijn werk kan laten zijn.’

– Tom

‘Ik heb geleerd om prettig en effectief te blijven werken, ook in de stressvolle thuiswerktijd.’

– Ruud

‘Mijn werk is echt leuker geworden door het traject van de verandersupporters.”

– Louis

‘De persoonlijke voorbeelden en gesprekken maakten dit traject zeer waardevol voor mij. Dit traject had ik echt nodig.’

– Ilja

‘Ik heb geleerd om gepast in de schijnwerper te staan en dat is voor mezelf en de organisatie heel waardevol.’

– Geert

‘Dit traject levert onze organisatie tijd en geld op en stressreductie.’

– Emma

“Er is veel kennis ontwikkeld over gedragsverandering, 

maar veel van die investeringen worden verspild, 

omdat we de kennis niet gebruiken in de praktijk.”

– Susan Michie

© 2022 Verandersupporters. All rights reserved

Created by: corTechs IT

Designed by: la-lis.com